Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

Den här lördagen är jag aktiv! Gick upp ca halv åtta för en promenad vid övre föret med pappa. Vi hoppades egentligen på att se en utter, men vi fick nöja oss med det vackra morgonljuset. Tog bilder som jag kan visa sen. (Bloggar från mobilen nu.)

Sedan hade jag som vanligt ridlektion, vi hade dressyr och jag red Cavaletti. Han gick jättefint i slutet av lektionen iallafall.

Och nu, sitter jag här, på bussen. Jag är på väg hem till Tuija för middag och P3-guld med några tjejer. Det ska bli kul!

Bilderna nedan är mobilbilder från imorse. Vilken blev bäst? Kan inte bestämma mig...

#1 / / Felicia:

Är du redan på väg? Började det inte halv sju??
Den andra kanske :)

Svar: Jag blev hämtad av Tuija, så vi åkte dit tillsammans (och Alma) klockan fem :)
Maj

#2 / / Lin:

Nummer två :) bättre komposition!