Helg, shopping, och bio

Nu är det helg! Vilken lycka. Ikväll ska jag och syrran se Berättelsen om Pi på bio, ska bli spännande. I övrigt har jag lite plugg och present-fixande att göra i helgen, men jag ska ändå mest chilla. Passa på innan det börjar på allvar. Skolan alltså...
 
Så länge tänkte jag visa min mellandags-shopping, lite sent, men vissa av er har ju inte sett det. Hittade finfina saker!
 
Tröja från Only, supermysig! För endast 150 spänn...
 
En väldigt fin men kanske mer vårig topp från Monki som jag kollat på sen i sommras typ...
 
Och typ årets fynd, denna snygga klänning (som även blev min nyårskläning) från MQ (Zoul) för 129 kr när den kostat typ 500...
Funderade på att matcha med detta snygga påfågelfjäderhalsband som jag köpte på Indiska med 50% rabatt, men så blev det inte. Kan kanske visa hur jag ska "bära" det nån annan gång, planerar en outfit till på måndag!
 
Fler inlägg borde komma i helgen. Om inte, vi hörs nån gång gång iallafall.
 
xoxo
#1 / / Felicia:

Fint fint ^^

#2 / / linde:

xo