I fell in love with the seaside

Som ni vet så kan man fynda ordentligt på mellandagsrean, men i slutet på januari finns det ofta också kvar riktiga godbitar till låga priser! Jag har därför passat på att shoppa lite, och här är mina kap!
(Okej ignorera att jag ser ut som en blåsfisk på bild nr. 5...)
  • En klänning från weekday (perfekt i sommar!) 60 spänn.
  • Två linnen från Monki för sammanlagt 100 kr.
  • Två urcoola huvudbonader, även dessa från Monki för totalt 100 riksdaler.
  • Nagellack från Gina, dock ordinarie pris.
  • Jeans från Gina (ordinarie) och gröna (ja!) manchesterbyxor från lindex för endast 99 sek.
Kom på nu att jag köpte ett halsband som jag aldrig tog bild på, det skymtar dock i bakgrunden på bild 4&5. Det är ett roséfärgat stelt halsband, så ni kan nog tänka er ungefär hur det ser ut.
 
I övrigt har jag varit och simmat idag. Det var najs. Det kommer upprepas. Och imorgon ska jag på teater. Och jag längtar till sommar. xoxo

The Kooks – Seaside
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Naaajs! Åh nu vill ju jag gå på stan meed :)

Svar: gör det då...? :D
Maj

#2 / / Roos:

Vadå "rosé"?? Det är ju brons?

Svar: Meh, man säger så.... promise!
Maj

#3 / / mom:

Aldrig hört talas om rosé. Vad du shoppar! Men nu få det bli sommar, då kan du ha på dig det nya.