Lovets slut...

Åh nej, imorgon börjar skolan igen... Med Gympa första dagen! Blä blä blä. Dessutom måste jag läsa ett helt kapitel i kemiboken och göra alla uppgifter tills på torsdag, och det har jag inte gjort under lovet eftersom jag glömde boken i skolan... Då har jag något att göra imorgon iallafall!
 
Jag tänkte nu lysa upp detta inlägg med fler glammiga bilder, har många kvar ska ni veta! Ska också fortsätta uppdatera er om grövelsjön, och kanske gräva fram lite Berlin-bilder från i somras om någon är intresserad? Visade ju aldrig de bilderna, glömde liksom bort mig...
 
Iaf, here we go!
Jag har en dos till, men det här får räcka så länge. Puss på er!
#1 / / Felicia:

Fina bilder! Om jag får säga det själv ;)

Svar: Såklart du får! :D och tack <3
Maj

#2 / / Roos:

Hahahahahaha "ett helt kapitel", hur många sidor är det? :p ja vi vill såklart se mer bilder!!! Massa berlin o grövelsjön tack!

Svar: Men över ett looov... tog ju hela kvällen :(
Maj

#3 / / FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P