Äntligen hemma!

Oj vad bloggningen har blivit sporadisk den senaste tiden. Och jag kan inte ens skylla på bristande internetuppkoppling. Visst, i München hade jag bara internet i hotellet, och till och med det var dåligt, men jag hade kunnat blogga oftare än jag gjorde. Och på Gotland kan jag bara skylla på bloggappen. Jag hade ju 3G, men den vägrade liksom erkänna det... Och sen i Holland. Då hade jag också internet, men jag kom mig inte riktigt för att blogga. Jag hade ju inga bilder att visa... Men det har jag nu!
 
Jag tänkte ordna bilderna lite först bara om det går bra. Jag har inte hunnit vara så mycket hemma ännu. Bara den där dagen mellan Gotland och Holland som jag tillbringade med mina friends, och sen iförrgår och igår då jag sov över hos Felicia. Så länge får ni nöja er med denna passande bild tagen i Groningen. Admit it...
xoxo
 
Publicerat i Vardag