London day 2

Och här kommer då äntligen dag två från London! Jag har varit rätt upptagen med att träffa kompisar på sistone, och då vill man ju inte gå ifrån och blogga, så ni kanske förstår mitt lilla uppehåll. Men nu passar jag på, ska snart Träffa Erika igen och förbereda för spelkväll ikväll! Taggad!
 
Iallafall, andra dagen i London ville vi shoppa lite, så vi drog till Knightsbridge och Harrods, där vi inte köpte något pga de dyra prislapparna. (Vi åkte bara dit för att titta ju...) Men vi köpte med oss lite fika ändå! Sedan åkte vi till Covent Garden för att fortsätta vår shoppingtrip i mer betalbara gator, men även här införskaffades (i alla fall för min del) ytterst lite. Fast jag köpte en sak. Men åter till saken, där åt vi Indisk lunch och sedan mot eftermiddagen gick vi till Trafalgar Square och åt våra Harrods-cupcakes (såhääääär goda!) och gick in på National Gallery. Så otroligt fint museum, de har allt! Tyvärr så var dock Van Goghs solrosor utlånade till Amsterdam (oh the irony) så de fick vi inte se... Sen gick vi och åt mat på en pizzeria, det var helt okej. Inte lika fantastiskt som dagen innan, men fancy enough liksom.
 
Och det var andra dagen i London!
Publicerat i Vardag