Sommar i München

Hej på er från Deutschland! München är en himla fin stad alltså, hoppas bilderna jag tog idag är bra så ni får "see for yourself" sen! Idag var första dagen på projektet, igår gick vi bara runt lite i närheten och förberedde för redovisningarna i princip. Men idag har vi varit igång hela dagen! Vi hade presentationer från alla olika länders utbildningsystem, och skulle välja vilket man tyckte var bäst (Finland ofc) och varför. Och allt skulle ju vara på tyska. Men det gick bra faktiskt, och den här dagen har varit rätt najs alltså! Imorgon har vi också projekt-dag, och på fredag har vi typ rundtur genom München.
 
Nu ska jag nog sova, vi behöver vara ordentligt utvilade imorgon! Bilder kan jag tyvärr inte visa just nu, men när jag kommer hem ska jag fixa med bilder! Så länge får ni njuta av våriga Uppsala (alltså gamla bilder).
 
xoxo