Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

Lite så känns det ibland, med alla bra böcker man vill läsa! Här är en lista på de jag har som mål att läsa 2013: (Good luck liksom...)
  • Birdie - Laure van den Broeck
  • Les Misérables - Victor Hugo
  • Över Näktergalens Golv - Lian Hearn
  • Gullivers Travels - Jonathan Swift
  • Neverwhere - Neil Gaiman
  • Stäppens Krigare - Conn Iggulden
  • A Noble Killing - Barbara Nadel
  • The Great Dune Trilogy - Frank Herbert
  • Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
  • The Picture of Dorian Gray - Oscar Wilde
  • Förr Eller Senare Exploderar Jag (The Fault In Our Stars) - John Green
  • Janusstenen - Elly Griffiths
  • En Tid för Mirakel - Karen Thompson Walker
Och sen några som inte är med på bilden:
  • Berättelser från Engelsfors (seriealbum som kommer ut imorgon!!!)
  • Atlas Över Avlägsna Öar - Judith Schalansky
  • Alla andra böcker i Beautiful Creatures-serien
  • Och i Ottori-klan-serien
  • Och så blir det väl några i skolan också...
Typ så. Jag har iallafall läst färdigt två (En Tid För Mirakel och Beautiful Creatures) och läst två till hälften (Neverwhere och Les Misérables) vilket jag är väldigt bra på... Men dessa böcker tänker jag läsa, hoppas ni också blir sugna på att läsa nu! Tror jag ska ta tag i Les Mis snart, eftersom den är från biblioteket och jag redan har den på omlån...
 
Så vi får se hur det går! Puss.
 
P.s. Mitt matteprov idag gick ganska bra. Fast inte jätte.
#1 / / Roos:

Haha ditt P.S. Lol!! Vad tyckte du om Beautiful creatures?

Svar: Den var bra, men jag har lite farhågor inför fortsättningen, att den inte kommer vara lika bra, att man kommer tröttna, att den är larvig, att det blir för mycket av samma sak, ja du fattar...
Maj

#2 / / Felicia:

Vadå good luck? Du har ju mer än ett halvår på dig! :) Janusstenen? Den fick du av mig va? :)

Svar: Ja det tror jag :) Men det är sjukt många böcker ju...
Maj