Kristus steg till himmelen och vi fick lov

Hej! Nu är det äntligen "lov" igen, så nu kanske jag får en chans att blogga! Jag hade prov både i måndags och idag, så jag har haft en del plugg att göra. Det betyder dock inte att plugget är färdigt, jag har en massa nationella prov kvar och skrivuppgifter samt minst två böcker att läsa. Jippi. Det som faktiskt är jippi är dock att det är typ sommar nu. Så snart är det sommarlov, och då har man definitivt inga läxor.
 
Men! Åter till saken. Jag var ju här för att visa er bilder, innan jag drar och tränar varefter jag "chrashar" hos min syrra. So here you go! En selektion från den våriga fotograferingen. More to come!
Jag måste dock få be att återkomma om det där, blogg.se strular och laddar inte upp fler bilder än såhär.
Enjoy, ciao!
Publicerat i Vardag