Metamorphosis

Hej. Igår var en mycket trevlig dag. Liksom i förrgår och idag. I förrgår efter träningen drog jag till syrran och sov över där, vi åt god mat och tittade på film, det var mysigt! Dagen därpå pallrade jag mig hem till felicia, där jag tillbringade dagen, väldigt lugnt och skönt. På kvällen åkte jag hem och nästa dag cyklade jag mot stan för att träffa Matilda. Vi fotade lite i en skog/dunge först, med en massa vitsippor. Efter det drog vi ner på stan och shoppade en stund, innan jag gick till en restaurang och åt med familjen - Roos + pappas kollega.
 
Men innan jag börjar visa de nya bilderna så tänkte jag ta och visa de gamla från förra helgen. Så vi börjar väl nu va.
Fortfarande inte alla bilderna från första fotograferingen, men jag känner att jag inte vill lägga upp alla på samma gång...
 
Ha det bra. Här är en fin låt.
 
#1 / / Felicia:

Fina bilder :)