Valborg

Hej på er! Vi har inte pratats vid på ett tag igen, fast torsdag är ju bara två dagar sedan... I alla fall tänkte jag berätta lite om min Valborg, och visa några bilder (tyvärr mobilbilder...).

Först träffade jag några människor i ekonomikum där vi hängde ett tag och hade picknick. Allt eftersom dök allt fler människor upp där, och efter en kort hagelskur drog vi hem till mig. Jag hade förberett middagen på morgonen så när vi kom dit värmde jag den och vi åt och pratade lite sådär mysigt ni vet. Sedan så drog vi ut för att kolla på en majbrasa, men när vi kom dit höll de på att släcka den, så hälften av oss åkte till gamla Uppsala för att gå på den brasan medan hälften av oss stannade och spela fotboll och kubb tills det var så mörkt att vi inte såg varandra. Då drog vi in och pratade i ca en och en halv timme till innan alla drog sig hem en liten stund innan midnatt.

Allt som allt var det en mycket trevlig dag med mycket trevliga personer (folk från min gamla klass + några till). Här är de få bilder jag lyckades ta.

Publicerat i Vänner
#1 / / Anonym:

Mysigt!