Girls they all use guns

För exakt två veckor sedan så var jag på stan, och inhandlade detta ovan! Ett par fejkdocs, från skopunkten, ett par vinröda byxor, från stadium (av alla ställen!), en Tokyotröja och ett kritstreckslinne från Cubus, och ett ormörhänge från H&M. Yey!
 
Sedan kom schweizarna, och medan de var här har jag köpt två CDskivor, Veronica Maggio och The Royal Concept. Även nu i veckan har jag fyndat lite roliga saker, så ett till shoppinginlägg bör komma upp ganska snart. Även fler bilder från fotograferingen såklart, men att dessa inte kommit upp tidigare beror på att vår dator har varit lite död den här veckan. Men men. Snart borde all vara uppe och springande igen, och då kan jag uppdatera er på mitt fantastiska liv precis som vanligt!
 
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Fello:

Shit vilken fin bild med ormen

Svar: Haha okej, ganska random bild på mig, men tack :)
Maj