Schweizutbytet

Hela den här veckan har alltså gått åt till schweizutbytet. Så jag tänkte berätta i "korthet" vad vi har gjort. 
 
I söndags kom schweizarna hit. Min schweizare heter Sandro. På söndagen träffade vi också Klara och hennes schweizare på stan. På måndagen åkte vi till Stockholm, och gick på vasamuséet samt shoppade lite på Drottninggatan. På tisdagen var vi i skolan och schweizarna fick typ se Uppsala och sen på kvällen var det filmkväll. På onsdagen åkte vi till Falun, och kollade på koppargruvan, och vi var även på Carl Larsson-gården. Torsdagen tillbringade vi i Gamla Uppsala samt i stan, och på kvällen var det knytkalas i matsalen. På fredagen åkte de till Stockholm och vi gick i skolan, men på kvällen gick jag och Klara (och min pappa) plus våra schweizare på konsert på Katalin, vi såg The Royal Concept. Det var fett. Och slutligen, idag, åkte de hem. Men inte förrän vi paddlade kanot i fjällnora! Fast det var bara mamma, jag, och Sandro. 
 
Men ja, nu har de åkt, och det är väl tråkigt. Fast samtidigt skönt. Man kan göra exakt vad man vill igen! Woho! I alla fall. Här kommer lite iPhonebilder.
Stockholm!
Falu koppargruva!

Gamla Uppsala!
The Royal Concept!
 
Det är lite kaos med bilderna, ska försöka fixa det.
#1 / / Jet:

Bra bilder!