Mina vinterönskningar

Om jag hade mycket pengar skulle jag gå runt med något av följande i vinter.
Jackor från Zara och skor från H&M och Vagabond.
 
Jag vill verkligen ha en fin ljusrosa kappa i vinter, helst en stor, lite oversized och i ull. Men de är ju antingen för dyra eller inte riktigt rätt allihopa! Den första på bilden är perfekt, men lite för lång. Dessutom för dyr. Och den andra är inte riktigt rätt modell, men ändå jättefin (och också dyr...) Skorna känns dock mer uppnåeliga. Mina favoriter är ju självklart de dyraste, de gråa. Men vill väldigt gärna ha skor med metalldetaljer i vinter, så något av de andra paren skulle sitta rätt fint. Vi får se. Kappjakten fortsätter.
 
xoxo
 
P.s. Nästa år kommer säkert alla affärer ha rosa vinterkappor i skyltfönstret, remeber where you heard it first!
Publicerat i Shopping
#1 / / Linde:

ÅH MEN ÅÅÅÅH DEN HÖGRA VILLE JAG HA :(

Svar: Men köp den då? Jag är fortfarande på jakt efter den perfekta...
Maj