Parteeey

 
Den första gästen hade kommit!
 
Vi tre. For old times sake typ.
 
Fler tjejer hade kommit!
 
När vi äntligen satte oss och fikade!
 
Mmm... Gott!
 
Pojkarna hade kommit och var redo! För vad?
 
Även Julia var med!
 
Erika gestikulerar vilt och Klara har sin hatt upp och ned.
 
Vi gick ut och satte oss på altanen.
 
Jonatan och Tuija var söta.
 
Fler söta människor.
 
Fina flickor.
 
Och Matilda var stylish i mitt linne, mitt headband och hennes snygga halsband (en present) gjort av gem.
 
Madde var taggad!
 
Irja snodde min hatt...
 
Tuija var trött...
 
Vi hade flaggor i taket! (Vimplar?)
 
Max såg allt lite skeptisk ut...
Och Klara, Irja och Felicia gjorde något väldigt udda?
 
Ja, som ni kanske misstänkte så var detta en sammanfattning av festen i söndags, i bilder. Hoppas ni fick en liten känsla för hur trevligt det var!
 
xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Irja:

Jag snodde då inte alls din hatt, nån satte den på mitt huvud!