Wild at heart

Nu börjar det bli dags för en ny höstfotografering så småningom va? Jag och Felicia planerar en med Pocahontas-tema, som kanske kommer diskuteras närmare i helgen, när jag besöker hennes bostad. Vi har planerat att baka bullar och se disneyfilm, mysigt! 
 
I övrigt så är det så jäkla skönt att inte behöva oroa sig för matteprovet längre och helhjärtat kunna störta sig in i tv-serier igen (just nu PLL) ända tills nästa prov (som är nästa vecka). Fast jag har bara ett avsnitt kvar. Ett halvt. Så det är lugnt. Men appropå tv-serier så har jag inte bloggat om det på ett långt tag. Kan passa på och upplysa er om att jag numera följer Pretty Little Liars och Glee, försökte mig även på True Blood och Doctor Who i sommras, men vi får se om jag återupptar dessa. Kanske på något lov nån gång i framtiden. 
 
I alla fall, om ni känner er lite mer naturliga och hipster, check out this album: Alfred Hall – Wilderness
 
#1 / / F:

We'll plan it alla gurl! Och det kommer bli såå mysigt :D
Fin bild på Tillo!

#2 / / Anonym:

*all