Ultraviolence

Hej! Igår fyllde jag arton år! Jag är vuxen nu! Så det firades. Först fick jag en massa paket på morgonen, bland annat Ultraviolence som rubriken lyder. (Fullständig lista kommer!) Sedan hade jag ridlektion i regnet, vilket var mindre kul. Men det är alltid mysigt i stallet så det var bra ändå. När jag kom hem duschade jag, och sen åt vi tårta, nom! Sedan åkte vi ner på stan och åt middag på Messob. (Den där etiopiska restaurangen där man äter med händerna ni vet?) Efter det åkte jag hem till Irja där vi väntade på Felicia och sen drog vi ner på stan och firade min födelsedag på riktigt! Bra dag.
 
Förresten. "Vi" är här lika med min mor och far, Linde och Axel, mormor samt morbror och hans fru. Och jag såklart. Det sista vi:et är dock Irja, Felicia och jag. Hoppas ni inte blev förvirrade? Nu ska jag i alla fall gå och lyssna på Lana innan jag åker till Norrköping och går på HP-utställningen med Klara! Det ska bli kul!
 
xoxo

Ultraviolence – Lana Del Rey
Publicerat i Skoj