Best of 2014

Årets band: London Grammar
Årets artist: Troye Sivan (Och Lorde, my queen!)
Årets konsert: Popaganda! Kan inte välja en men de bästa var i alla fall First Aid Kit och London Grammar.
Årets film: The Grand Budapest Hotel var jävligt bra.
Årets tv-serie: Merlin!!! Dör så bra. 
Årets favoritsyssla: Shoppinggggg... och typ kolla på film/tv-serier?
Årets häst: Pyret! 
Årets hopp: Häromsistens när vi hoppade bana och Myran kastade av mig, efter att jag satt upp igen, då jävlar gick det bra!
Årets do: Våga göra nya (lite läskiga) saker.
Årets don't: Köpa en helt ny telefon som visar sig vara trasig kvällen innan man ska åka bort i tre veckor...
Årets fika: Allt med choklad i.
Årets maträtt: Mmmmmeze...
Årets efterrätt: Allt med choklad i.
Årets resa: Eh... Tågluffen! (Obvi)
Årets doft: Har nog mest använt Dreams Unlimited Summer Edition från the Body Shop i år, så den kanske?
Årets klädesplagg: Polotröjor. Hearteyes.
Årets accesoar: Mitt kopparfärgade kedjehalsband.
Årets köp: Min vita långkjol.
Årets vill ha: En grå fejk-fårullsjacka. Och en skotskrutig kjol. Äger inget av detta ännu. Men förhoppningsvis snart!
Årets foto: 
Det är alltid svårt att välja årets foto, men i år fick det bli dett väldigt ospontana men rätt intressanta gruppfotot. Det är framför Sarekmassivet, och det är ju inte helt fel.

Detta var mina favoriter från 2014. Vilka var era?


Publicerat i Skoj