Jullov, gymkhana och annat skoj

Ja, jag har inte uppdaterat på ett tag. Och det beror på ett antal grejer. Men jag ska inte trötta ut er med en ursäkt, utan istället berätta vad som har hänt under den tiden! 

Jag åkte till England direkt efter Sinterklaas, för att gå på intervju på Cambridge. Mer om det i ett annat inlägg dock. Sen hade jag mattenationella (förra torsdagen), och det gick skitdåligt. Och jag överdriver bara lite! Sen var det helg och jag gick på musikhjälpen och luciakonsert i domkyrkan. Sen var det fysikprov på onsdagen (den här veckan) och därefter julklappsshopping med först Matilda och sen Felicia. Fråga mig inte hur, men de lyckades missa varandra i alla fall. Och sen var det julavslutning med Grön Ungdom i torsdags, och igår var det julavslutning i skolan! Så nu har jag jullov! Och idag var sista ridlektionen för den här terminen, vi hade gymkhana och mitt lag vann (yey)! Eftersom jag ramlade av förra veckan (världens roligaste hopplektion dock) så hade jag bakat kakor, och en annan tjej som också hade ramlat av hade också gjort det. Egentligen var vi tre som ramlade av, (nej, vi red inte barbacka) men den tredje tjejen var inte där. Så efter lektionen satt vi kvar i kafeterian och åt kakor och pratade lite. Det var mysigt! 
Så här fina kakor hade jag bakat.

Nu är det snart dags att ta in granen, förhoppningsvis! Är inte helt säker än, men jag vill nog satsa på silver och rött i år. Men vi får se. Som sagt, kommer lägga upp ett separat England-inlägg, men jag råkade radera allt jag skrivit förut, så har inte orkat skriva om allt. Men snart!

Hej så länge!
#1 / / Felicia som missade Matilda :

Heheheheheee.. :D