There comes a time to take a stand

Hej! Visst var det länge sedan! Jag tänkte berätta vad jag har haft för mig som gjort att jag obloggat så mycket.
  • Jag har haft sportlov. Jag var i fjällen och åkte skidor, hade begränsad internetåtkomst.
  • Jag har gått i skolan.
  • Jag har haft fullt upp med att filma en film till ett engelskaprojekt efter skolan.
  • Jag har lyssnat på Within Temptations nya album. (Lite.)
  • Jag har kollat på Supernatural. (Ja det är roligare än ni. Känn er dissade.)
Typ det? I alla fall, tänkte lägga upp några bilder från sportlovet kanske inom kort. Det jag har för mig nu är alltså att redigera filmen som jag filmat de senaste dagarna, det blir nog kul. *Host* Nej, men mycket jobb. Här är en (o)passande vintrig bild från då det fortfarande fanns snö här.
 
Paradise (What About Us?) - by Within Temptation