Black and white glamour

Ni vet säkert att jag tycker svartvitrandigt är snyggt. Och att jag har en del plagg i det mönstret. Idag så har jag i alla fall införskaffat mig mina första svartvitrandiga byxor! Egentligen är det en pyjamas, men det tänker jag strunta i. Jag har kollat på den ett tag, och trodde att den var slut, men idag så hittade jag den på rean, och den satt bra, så den fick följa med hem. Det är alltså ett pyjamas-set från lindex, vilket innebär att jag också köpte ett tillhörande svart linne, och det var faktiskt sjukt snyggt med det instoppat, absolut nåt jag kommer ha till vardags! Eller kanske på fest, eftersom materialet är så glammigt.
 
Sedan köpte jag också en present åt Erika som fyllt 25 år, vilket var mitt egentliga syfte med min "stanrunda" (förutom att träffa Irja då kanske). Vi ska nämligen äta på stan ikväll för att fira henne och pappa, då Roos och Erika var i norr när födelsedagarna inföll.
 
Så här får ni en (kanske inte världens bästa) bild på min "pyjamas" och Erikas present. Håller tummarna för att hon gillar den!
xoxo
 
 
Publicerat i Shopping