But in all chaos, there is calculation

Så, jag har lite tid över nu (ca 2 min), så jag tänkte att det här var bästa tiden att blogga! Håller ni inte med? I alla fall. 2014. Ett relativt trevligt år, får man väl hoppas. Jämnt årtal, bådar gott eller? (Vad det nu har med någonting att göra?) Jag kommer börja mitt sista år på gymnasiet i år! Jag ar gått halva gymnasiet nu. Det är sjukt. Erika kommer att ta studenten. Det är ännu sjukare. (Och appropå Erika så kommer hon hit ungefär exakt nu.)
 
I övrigt så kommer Sherlock säsong tre ut detta år. (I februari, tagga!) Och sista hobbit-filmen, och Mockingjay del ett.
Appropå tv-serier etc, jag har fastnat för Doctor Who. Det är:
 
Och inte nog med detta, jag fyller arton i år! Alltså. Jag blir vuxen. Skönt att jag har några månader på mig att förbereda mig alltså. Det här året. It's gonna be great.
#1 / / MATILDA:

gott nytt år!

#2 / / Roos:

Hoho sherlock har redan kommit såg jag? Och ska de dela upp jäkla hungerspelen i 2 filmer? :((( vet du vad mer du kan göra i år?? Övningsköra!!

Svar: Ja fast det är i Storbritannien, och jag vill se det på tv ;) visst är det dåligt...? Och övningsköra har jag ju kunnat göra nåt år nu... ;)
Maj