D is for delightful

Nu är det helg! Det är verkligen sjukt skönt alltså. I helgen ska jag:
  • Försöka ta tag i fysikprojektet
  • Försöka plugga matte
  • Klippa mig
  • Rida dressyr
  • Fotografera Matilda
Så det låter som att jag inte riktigt kommer få så mycket plugg gjort. Men jag ska försöka. Vi har trots allt snart mattenationella. Det är sjukt, för när vi avslutar matte 3c så påbörjar vi den sista obligatoriska mattekursen. Vilket betyder att vi snart börjar trean. Som är sista året. Och appropå trean, så kommer vi få gå kvar på katte! Det var ju tanken att de skulle renovera stället, vilket verkligen behövs, men nu skjuter de upp det nåt år eller så, vilket innebär att vi kan ta studenten från vår skola! Vilket är positivt. Men fräscha lokaler hade ju inte varit helt fel. Ventilationen på katte är sämst... Så vi får se om jag kvävs av den eller av plugg innan jag slutar gymnasiet.
 
And try and keep your trousers on.