Södra Europa

[Bildkälla; tumblr]
 
Ja, alla dessa bilder är från tumblr, och alla föreställer Nice. Vi har hyrt en lägenhet där i tre dagar, och jag ser jättemycket fram emot det. Allt börjar bli så verkligt nu, det är mindre än två veckor kvar! Alltså det är läskigt snart. Åh alltså åh.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, liksom typ hela den här veckan verkar det som? Men egentligen har det mest berott på bildbrist att jag inte bloggat. Fysikkursprovet är avklarat, jag har hängt (spelat spel och fotboll) med världens bästa gamla klass, boxats med Felicia, och haft middag med typ hela familjen. Farmor är på besök, så Linde och Roos plus respektive kom på middag i fredags. Vi har även tagit en sväng på stan med farmor, då jag passade på att köpa en jättefin kjol. Men den får ni se inom kort.
 
Nästa vecka har jag historiapresentation (jag måste fortfarande börja...), sen har vår lärare bjudit oss på tårta i hennes trädgård (♥) och så är det kampen (kattemakt, skrapanslakt)! På torsdag ska jag ta en sväng på stan med Matilda och Felicia, och på fredag är det ekebyloppet! Jag har inte tränat någonting sedan blodomloppet, men det blir som det blir! Ni märker ju i alla fall att nästa vecka också blir fullt upp, så om jag inte bloggar så vet ni vart jag håller hus.
 
Puss och kram!
 
 
Publicerat i Skoj