Carry on my wayward son

Hej på er! Den här veckan har varit ganska full av roliga grejer egentligen, så vet inte varför jag inte bloggat... I måndags efter skolan gick jag och fikade och pluggade lite på övreslotts-caféet (Hur fan skriver man det?) med Tuija och Klara. Det var trevligt! Sen på onsdag hade jag min engelskapresentation, tror det gick bra, men vi får se när jag fått betyget! På onsdag eftermiddag gick jag och Klara till ett annat café och pluggade lite mer. På torsdagen gick jag på stan med Roos, vi lunchade och tittade i tusen affärer typ, och på kvällen åkte vi och Linde hem till henne och åt middag där samt kollade på Frozen. (Ja, igen, den är bra!) På fredagen gick jag på modevisning med Felicia, det var en kille från vår gamla skola som hade det som gymnasiearbete, så det var kul. Slutligen, ikväll ska jag gå på bio med Erika, Alva och Alvas kompis. Vi ska se boktjuven, det ska bli spännande. Här är min vecka i instagrambilder.
Stillbild från vår engelskafilm/Fotografier på café Linné/
Felicia och jag på modevisningen/Nya skor/
 
Det var det! Nu lämnar jag er med ett litet (jävligt bra) låttips.
 
Carry on my wayward son,
There'll be peace when you are done,
Lay your weary head to rest,
Don't you cry no more.
 
Kansas – Carry on Wayward Son
Publicerat i Vardag