Peanut Butter Chocolate Cupcakes

Det var riktigt länge sedan jag bakade cupcakes! I alla fall, detta är vad större delen av min dag gått åt till. Det är peanut butter chocolate cupcakes typ, med Reese's peanut butter cups som dekoration. Trots att muffinsen blev lite torra så tycker jag de blev lyckade, frostingen väger liksom upp. Hittade receptet på internet, så om ni vill göra nåt liknande går det säkert att hitta ett ännu bättre recept än det jag använde om man googlar lite. I alla fall, tänkte ha dem som alternativ/komplement till syrrans rawfoodkaka (ärligt talat lär vi äta båda) som hon ska baka till imorgon, hon fyller ju 21 då! Gud vad tiden går fort. När jag tänker på att jag snart fyller arton undrar jag ibland varför jag fortfarande bor hemma, men det är nog ganska normalt trots allt...
 
Haha ja okej off topic. Vi hörs?
#1 / / Felicia:

Mummmmmss!