She's just like the weather

Can't hold her together
 
Tja! Om ni undrar så beror bloggbristen på att den senaste veckan har varit rätt hektisk... Har trots detta pluggat alldeles för lite, men har hunnit med en massa andra saker! Så som fika med mina gamla klassisar, box med Roos, projektarbetesplanering, samt tågluffsplanering. Har även (inom skolarbetet) haft en svenskapresentation (idag, gick okej tror jag?) att förbereda, så har haft rätt fullt upp.
 
Nu har jag i alla fall helg, även om jag borde plugga kemi nu... Men jag måste också ut och springa! Blodomloppet är på tisdag, samma dag som kemiprovet. Och appropå saker som är snart så är det inte långt kvar till sommarlov, och tågluff! Men förutom tågluff betyder det att jag bara har ett år kvar i skolan, vilket skapar lite mild panik. Men ja, nu är ni väl typ uppdaterade, och det här inlägget blev så rörigt så det är bäst att avsluta det nu.
 
xoxo