Shopping botar ångest (i alla fall nedstämdhet)


Det kanske var en lite problematisk rubrik, men JAG blir i alla fall glad av att se alla snygga grejer man kan köpa på Monki. Vill ha ungefär allt på bilden, men mest prioriterat är i alla fall kjolen, tröjan och skorna.

Varför jag är nedstämd tänker jag inte gå in på här, men Monki gör mig i alla fall glad! Nu måste jag bara se till att få lite pengar också... Sen att jag blivit bjuden på intervju i Cambridge är ju också kul. Matteprovet i måndags gick också ok, och engelskapresentationen i fredags också! Dessutom har jag glömt att berätta att Felicia och Matilda var här i torsdags och åt pannkakor innan vi drog till williams bara så där. Det var trevligt! 

Men nu ska jag äta middag med pappa, så vi höres vid senare tillfälle. 
Publicerat i Shopping