Shivers move down my shoulder blades in double time

Jag tycker att den här bilden passar rätt bra, för jag har lite ångest just nu. Min universitetsansökan ska vara färdig imorgon, och egentligen borde jag skickat in den mycket tidigare än så, eftersom det ofta är överbelastat på deadline-dagen. Dessutom har jag såklart andra grejer i skolan, samt har jag noll inspiration till nånting kreativt just nu. FML. Nej men alltså. Därav bristande bloggning. Men! Jag har idéer! jag måste ju faktiskt ta och bli färdig med tågluffsgrejen nån gång snart, det är för fasiken oktober! Så, sådant kan jag alltid posta.
 
Men, jag var tvungen att ställa in en kompisträff imorgon på grund av min universitetsansökan samt att de hade glömt en superviktig föreläsning, så jag är ledsen nu. Jag vet inte, det här inlägget var superdeppigt, men man kan inte vara glad jämt! Eller?
 
xoxo
 
Lorde – Yellow Flicker Beat
#1 / / Felicia :

:(

#2 / / David:

Det blir nog bra med ansökan!