Imprints of the words you chose to say

Help.
 
Jag ber om ursäkt för min bloggbrist den senaste tiden. Det har varit mycket nu innan valet, och efteråt, ja det har ju inte direkt varit den lyckligaste tiden. Sedan sist jag bloggade (förra måndagen) har jag i alla fall engagerat mig i valet lite, bland annat genom att bokborda på Katte och Skrapan på onsdagen och torsdagen. På fredagen var det utgång! Och på söndagen var det dags för valet. Jag delade ut valsedlar utanför min vallokal en stund på morgonen, och på kvällen åkte jag på miljöpartiets valvaka, som ni ser på bilden ovan. Trots resultatet dansade vi och hade kul, för Fredrik Reinfeldt avgick och det blev maktskifte i både kommun och landsting. På måndagen hade vi i Gröna på Katte vegansk frukost på skolan, som var supermysigt trots att det var en lite mindre succé än vi hoppats på kanske. Och igår hade vi föreningsfoto med GPK, och därefter åt jag vegansk pizza med GU och diskuterade rasism typ. Mitt emellan allt detta har jag haft lite små sammanbrott och jag har inte direkt tänkt på bloggen. Men jag har en massa tågluffsbilder jag kan visa såklart, så jag kommer förhoppningsvis ha lite fler inlägg uppe snart igen. Så länge ville jag bara uppdatera er på mitt liv och det politiska läget i mitt huvud!
 
xoxo