It doesn't matter if I'm wasting my young years

Det var nog tur att jag hade lite tidsinställda inlägg här på bloggen, för jag har inte direkt haft tid att blogga i helgen. Bilden ovan, till exempel, är från Tuijas artonårsfest som jag var på i Lördags. Jag sov över där och dagen efter gick jag på klimatmanifestation, så det tog upp en stor del av min helg. På fredag var jag dessutom på stan hela dagen efter skolan, med Roos. Hennes och Erikas födelsedagspresent till mig var nämligen shoppingrunda + middag, så först shoppade Roos och jag i x antal timmar och sen träffade vi Erika och åt asgod mat på Meze och efterrätt på Årummet. Eh, ja jag blev bortskämd. Och ja, jag ska visa det vi köpte, eller det Roos köpte till mig i alla fall, vilket också ger mig en anledning att visa resten av mina födelsedagspresenter vilket jag förträngt i en månad nu. Jag har varit arton i exakt en månad idag!
 
Men ja, igår, i måndags, var jag också upptagen hela dagen! Jag var hos Roos och Erika och spelade Mario Kart med dem och Linde! Det var fantastiskt roligt, så jag hoppas det upprepas inom kort. Planer för framtiden inkluderar än så länge i alla fall skolgrejer imorgon, utgång på fredag och fest på lördag. Jag vet inte vad som hände som gjorde mitt liv så upptaget? Jag ska i alla fall förbereda ett till tågluffsinlägg för säkerhets skull, så att jag får dem publicerade allihop snart. Dock måste jag sätta igång och scanna också, för Parisfilmen är bara analog än så länge! Panik! Nej men jag ska. Nån gång. Snart.
 
xoxo

Wasting My Young Years – London Grammar
#1 / / Felicia :

Gud vilken bra present! Show what you got!