38 dagar kvar...


38 dagar, 5 prov, 2 inlämningsuppgifter och 1 tal kvar. Sedan aldrig mera skola. Så jävla party alltså. 

Har inte bloggat på alldeles för länge, så tänkte väga upp med att visa min studentmössa!
Fin va? På baksidan står det katedralskolan 2015 och inuti är skolans logga! Jag har också köpt en klänning till min skiva (ska vara kolibri) som är dösnygg:
Halvbra bild men fan, mobilkamera + lite artsy = fult? Ni ser i alla fall att den glittrar fint. 

Nu är kursprovet i kemi avklarat och jag sitter och är kreativ och taggar inför sommaren (pysslar med ett litet projekt som ni får se sen) och Valborg som är i övermorgon! Så inte redo. Men det ska bli kul! Hoppas ni får en fin Valborg och inte stressar upp er över betyg i onödan så som jag har för vana att göra, så länge ni blir godkända i kärnämnena är det lugnt och annars finns alltid KOMVUX! Hehe. 

xoxo