If it's a seven hour flight or a fortyfive minute drive


Dagens pyssel.

Jag var hos Felicia igår med Matilda. Det var som alltid mysigt med the besties. Vi åt mat tillsammans, pratade en massa och spelade tv-spel. Det vi framförallt sågs för att göra var dock byta julklappar. Vi hade inte lyckats få till det på jullovet i och med att både jag och Matilda åkte bort och sen blev det strul med paketen och skolan, men nu! Äntligen! Så blev det av. Matilda och Jag gav Felicia en rosa plånbok som hon velat ha jättelänge (och några söta pandahårsnoddar). Felicia och jag gav Matilda ett halsband med ett Venus/kvinnotecken på, som hon också velat ha ett tag. Och jag fick ett par jättesnygga örhängen som jag trånat lite efter vid tidigare tillfälle (kan man säga så, tråna?) och ett v (v som i very) cute halsband som det står Leo på. Matilda har ett med Virgo och Felicia ett med Capricorn. Det är våra stjärntecken som vänskapshalsband! Så himla gulligt! Och v pretty. Kolla bara.
Och apropå bilder. Den första bilden är två girlander som jag fixat till Felicia tidigare omnämnda 90's fest! Det är som ni kanske ser citat från kända nittitalsfilmer, ska göra fler om/när jag orkar. Om ni har förslag tas de tacksamt emot! För fler ska det bli. Så.

Och nu får det räcka för ikväll, för gud vad jag babblar på! Ha det fint, puss!
#1 / / Roos:

ca alla citat från Ten things I hate about you! http://www.imdb.com/title/tt0147800/quotes?ref_=tt_ql_3
Fast de är lite långa.. Kanske får printa en affisch eller så ^^

Svar: Ja de flesta är typ för långa! Typ alla Pulp fiction är också långa...
Marjolein

#2 / / Linde:

Och så var du Jungfru och inte alls Lejon...

Svar: Eh nej? Jag är precis på gränsen, oftast lejon. Så jag väljer att "identifiera" mig som lejon.
Marjolein