Julklappar!

Då var det redan slut på vecka 2 och på tiden att jag bloggade igen! Det här är ju bara andra inlägget under 2015! Ett inlägg per vecka är ju no way to go! Men det ska vi ändra på nu! Tänkte börja med att visa mina julklappar, innan det blir inaktuellt så att säga. Jag tänkte i vanlig ordning lista det ni ser på bilderna och då även inkludera det som inte kom med på bild.
  • Först: Den fantastiskt snygga Kentpostern fick jag av Roos och Erika! Ramen har jag dock köpt själv och nu hänger den och är fin på min vägg!
  • Troye Sivans EP TRXYE fick jag av Axel! Den var egentligen menad som Sinterklaaspresent men hann inte fram i tid. Så då blev det julklapp istället!
  • Gemma Rays nya skiva fick jag av pappa (och mamma, men gissar att det var pappa som valde ut den).
  • Av mina föräldrar (denna var dock mer mamma) fick jag också ett par fantastiska Tardisvantar som mamma stickat själv!
  • Även Let it Snow (boken) fick jag av dem.
  • Likaså tvålen (Dark Jasmine luktar den) och de 500 kr som följde med den men som inte syns på bild för att de... försvann? Hehe...
  • Inte heller med på bild är ett par svarta ullstrumpbyxor som mamma råkade tvätta så att de filtade sig och blev för små. (Hon köpte dock nya åt mig sen.)
  • Slutligen, min nya kärlek, ett par tomatröda Urbanears! De fick jag av Roos, Erika, Linde och Axel gemensamt, och gud vilken bra klapp va! Love dem.
Så, ja, julen må vara över, men man behöver inte vara ledsen för det, för det kommer en till jul i år! Inte för att vi haft en jul i år, men ni fattar. Jag misstänker att jag nu alldeles strax ska gå och övertala mina föräldrar att kolla på TV med mig, så vi hörs hörni.
 
Ciao!
 
P.s. Vi kollar på Endeavour. Det är bra!
Publicerat i Skoj