Forever isn't for everyone


Is forever for you?

Hej. Jag har faktiskt saknat att blogga lite på sistone, men det har varit så pissmycket i skolan med gymnasiearbete, fysikprov, gymnasiearbete, svensktal, gymnasiearbete, engelskaseminarium och gymnasiearbete. Alltså det är gymnasiearbetet som tagit upp all min tid typ, men nu, äntligen, så har jag skickat in det (ett utkast visserligen) för granskning. Av min handledare alltså. Och alltså fyfan vad skönt det är! Den här helgen har jag därför bara chillat. Fast särskilt chill blev det inte. 

Igår efter ridningen så lagade jag först mat i två timmar så att jag kom iväg till Ella två timmar för sent, och sen när jag väl cyklade så var hennes vägbeskrivning inte helt tydlig och ni vet ju hur det blir på sms, så 2,5 h, panik (väldigt lite dock, dök först upp när min telefon dog, duktigt jobbat att cykla hemifrån med typ 20%...) och riktig-fysisk-påriktigt-dörrknackning senare så var jag äntligen i Gräna och fick äntligen äta. Hehe. Mat. Men väl där hade vi mycket roligt, det var alltså jag och Ella samt Lilit och Rohnia, vi skulle kolla på hunger games men så blev det ej. Och jag kan inte direkt säga att jag är förvånad. Men nu är jag alltså hemma och här är lite bilder från Ellas hus på morgonen. De bor sååå fint vid Ekoln.
Världens finaste utsikt typ.
Frukostmys!
Och Lucy! Världens mysigaste hund typ.
Bilden i början av inlägget är från när jag cyklade hem, och föreställer Dalby. På hemvägen tog det bara cirka en timme dock, istället för 2,5...

xoxo
Publicerat i Vänner