Remember when you were young, you shone like the sun

Okej men allvarligt you guys. Jag kommer antagligen kanske troligtvis förhoppningsvis flytta till den här staden i höst? Liksom va? Dröm! Har fått en conditional offer från universitet i Edinburgh (!!!) så om allt går som det ska kommer jag bryta på skotska inom ett år. Gaaaaaah. 
 
Just nu sitter jag istället och taggar 60/70-talsmusik inför lördag, då Matilda har inflyttningsfest med hippie/bohemiskt/60-70-talstema. Har gjort den ultimata spellistan med all (bra/party/kul) musik från 60- och 70-talet utom beatles. För de finns inte på spotify. So sad. Länkar den här iaf: Inflyttningsfest bohemian style.
 
Matilda har alltså flyttat så att hon bor själv för det mesta nu, och jag ska kanske flytta utomlands snart. Vi håller på att bli vuxna. Så jävla läskigt. Men först måste vi se till att ta studenten! Och det innebär nationella, kursprov och massa skolarbete. Just nu är det sista finliret med projektarbetet som pågår, samt en litterär analys som jag förhoppningsvis kommer kunna göra på lektionstid (tvek dock). Men sen hörrni! Sen kommer skivorna, och jag är så redo för det. Vår skiva kommer vara fetast, eftersom det är på kvällen efter sista kursprovet! Så då kan vi äntligen festa loss ordentligt. Och det var typ det jag hade att säga denna gång.
 
So long!
Pink Floyd – Shine On You Crazy Diamond (Parts 1 - 5) [2011 - Remaster]