Nice dag!

Nu sitter jag här med dockan jag vann på julmarknaden idag. Den hette Mimmi. Jag var den sista som gissade så om jag inte hade gissat hade ingen fått den, men nu har jag den här brevid mig! Det blev ingen julmarknad igår, men idag blev det två stycken. Mormor, mamma och jag var på stenningeslotts julmarknad där jag köpte julkappar till nåra persikor i familjen. Jag tänkte kanske köpa nåt mer på julmarknaden i håga, men vi kom fram typ tjugi i fem och julmarknaden stängde fem och det fanns typ inget kul kvar. Inga lovikkavantar åt arne... Men mamma köpte ett par åt sig själv och arne tror jag som jag och Matilda har stickat tillsammans. Jag hade tyvärr inte min mobil med mig så jag tog inga bilder till uws som jag lovade madde och som madde lovade alla läsare. Men hon skulle väl ha tagit några själv! Just det, hennes mobil är ju borta! Aja,Läsarna är inte så många (antagligen inga alls) så de får klara sig utan bilder helt enkelt då. Nu har jag tråkat ut mig med mitt ointressanta liv länge nog, så har det bra allihopa!
Publicerat i