Igår

Hej! Igår blev jag femton år, nu är det bara hela mitt liv hittills kvar tills jag är trettio. Kort va?
Iallafall, jag blev väckt med presenter och sång, och sen fick jag skynda mig till skolans första dag.
Det var helt okej i skolan, vi har ju ett speciellt projekt nu, vi ska göra en eldshow på kulturnatten.
Så det var väl över förväntan iallafall.

Sen fick jag ju fina presenter också, och en tårta, så det var ju najs.
Here's what i got!

En stor väska, från mormor (och morfar).
Choklad, en bok och femhundra kronor från farmor.
Två nagellack, från syster Anne Linde.
Mumin-seriebok, en till bok (clash of kings, yey!), star-six filter (till kameran) och Marc Jacobs-Daisy.
Fett najs alltså!

Om det nu är någon som undrar vad filtret jag fick gör för något, skåda nedan!

Den gör liksom stjärnor av ljusen, fint va? Det blev ännu finare på solljus.

Och om det är någon som undrar om idag, så var det också okej. Det var liksom allt för idag. Vi hörs kanske imorgon, vi får se.

xoxo
#1 / / Roos:

Du cyklade förbi mig idag!

#2 / / Felicia:

GRATTIS IGEN! :D <3



Gud vad fint det blev med stjärnfiltret :D