Uppdatering

Hej. Nu ska jag nog snart gå och packa inför ridlägret, eftersom vi åker imorgon. Jag tänkte bara berätta lite om det först. Jag och Klara ska åka till Grällsta på hoppläger i en vecka. Under den tiden kommer jag inte kunna blogga, så ni får vara utan mig... Jag hoppas det blir roligt, men det blir ju det man gör det till, så det hänger väl på mig!
Förra året var jag ju på lurbo, och det var roligt precis som alla tidigare gånger.

För den som undrar vad jag hade för mig igår när jag inte bloggade kan jag avslöja att jag var på fjällnora med kompisar hela dagen, bilder finns på Felicias blogg här.

Och nu, för att avsluta detta inlägg en liten bild från häromdagen!


xoxo
#1 / / Felicia:

Ha så kul och hälsa Klara! :) Lova mig att du och Klara får roligare än vad du och jag hade 09.. <3

#2 / / Felicia:

Svar: Haha.. jaa jag vet det är den verkligen. Så gulliga men svåra spel. :)



Svar 2: Haha <3 Jaa bilderna blev superbra! :)



Svar 3: Jaa det hade vi verkligen. :D <3

#3 / / Miranda:

Gillar bilden! Blev riktigt fint med bokehn :-D