God Jul!

Och så blev det jul i år igen. Fast för min del kommer den mest imorgon. Vi ska fira då eftersom mamma jobbar idag. Så det blir med hela familjen plus repektive! För första gången på... ja någonsin! Vi har dessutom två marsvin och en hund på besök, så det blir fullt hus. Igår var det också en massa folk här, Linde kom hem från Afrika så hon och Axel var här, och två av Roos gamla kompisar samt Roos själv och Erika kom hit för att genomföra det traditionella julbaket. Vi bakade pepparkakor och gjorde massa julgodis, jag blev alldeles nyligen färdig med att slå in kolorna i smörpapper. Men nu verkar det mesta vara färdigt för imorgon!
 
Jag hann också med att fota lite vintriga bilder i det fina ljuset som det blir när solen står sådär lågt på himlen som den gör på vintern. Så jag tänkte att jag skulle önska er en god jul med dessa!
 
God Jul!
#1 / / Roos:

god jul!! <3

Svar: God Jul! :D
Marjolein