Favoriter från 2015

Det finns ju en lista som jag gjort varje år, och detta år är inget undantag. Det gäller årets favoriter! Det enda är att jag just nu är i Åre och inte har tillgång till alla mina bilder, så det blir inget årets foto just nu. Jag får välja ett när jag kommer hem istället! Ok, here goes!
 
Årets band: One Direction (not even ashamed)
Årets artist: Ed Sheeran (och The Lake Poets lite grann)
Årets konsert: José Gonzáles och Hello Saferide på Stockholm Music and Arts.
Årets film: The Imitation Game var väldigt bra. Svårt att välja dock, Mockingjay del 2 var ju amaze också.
Årets tv-serie: Reign. Alltså alla borde se Reign.
Årets favoritsyssla: Lyssna på musik/göra spellistor på spotify.
Årets häst: Jag red Myran mycket sist terminen, hon var ju trevlig. 
Årets hopp: När jag hoppade av ridningen. Nä, men jag har ju slutat nu och hoppar inte så mycket mer. Minns inget specifikt från i våras.
Årets do: Flytta utomlands.
Årets don't: Skjuta upp plugget.
Årets fika: Pumpkin spice latte eller millionaires' shortbread.
Årets maträtt: Sötpotatis! Helst stekta som wedges.
Årets efterrätt: Tårta?
Årets resa: Tågluffen! Brighton var dock också trevligt.
Årets doft: Nybakade pepparkakor.
Årets klädesplagg: Mammas gamla jeansjacka som jag sytt på spets på har använts flitigt i år.
Årets accesoar: Läppstift. Så lätt sätt att se lite mera fancy ut.
Årets köp: Min uni-hoodie eller torrschampo (hehe).
Årets vill ha: En polaroidkamera! Satsar på det i 2016.
Så länge får ni en fin mobilbild på Åre som är uppe bland favoriterna i alla fall!

xoxo
 
Publicerat i Skoj