There's so much history in these streets

Denna och fler inspirerande bilder finns på min tumblr.
 
Imorgon åker jag hem för första gången på 100 dagar! Det är det längsta jag någonsin har varit borta. Men jag kan ju inte riktigt se det som hemifrån, eftersom Skottland också är lite hemma nu ju.
 
Så vad har jag gjort mellan 1:a december och nu? Laddat upp inför julen? Nja. December började stressigt med alla sista deadlines för alla hand-ins etc. Sedan kom Roos på besök! Det var supermysigt, vi firade sinterklaas (via skype, det var en upplevelse!) och gick på julmarknaden och hade trevligt. Sen åkte Roos och jag hade revision week och sedan exams och det var väl rätt jobbigt men det var också mitt eget fel för att jag inte pluggade ordentligt... Better luck next time! Har ingen aning hur det gick, men det visar sig väl! Min sista tenta var alltså i fredags, och sen dess har jag packat, städat upp lite grann och shoppat mina sista julklappar etc. Och imorgon lämnar jag landet! Det är faktiskt första gången jag flyger själv, så hoppas jag inte missar flyget bara... Eller att min väska är för tung eller nåt. Det blir säkert bra. Det är inte som att det är särskilt svårt. Så. En annan sak jag gjorde var att gå på teater! Jag såg The Lion, the Witch and the Wardrobe, vilket egentligen var en barnpjäs, men jag menar, Narnia? Det är för alla åldrar tycker jag. 
 
Men hörrni, nu ska jag sova, för imorgon måste jag gå upp i rimlig tid för att hinna med flyget! Vi hörs nog snart, då från Sverige med nyårslistor! (Det roligaste med att ha en blogg haha.)
 
SUBURBIA – Troye Sivan
 
Publicerat i Vardag