Ursäkta min svenska


Woop woop, äntligen ska jag se den här filmen! Det här är i och för sig kanske ett bokomslag, ej säker, men den filmen är det. The Imitation Game. Den verkar fett bra. Jag ska se den med Lilit, så det blir säkerligen också trevligt!

Övriga nyheter i mitt liv, det är snart sportlov! Så taggad! Men såklart innebär lov bara en massa mer tid då man inte har en ursäkt att inte plugga. Jag ska bli klar med mitt projektarbete på lovet. Så det så. Och förresten, jag har beställt en studentklänning! Så nu är jag fett taggad till det också. Jag sov hos Roos igen i onsdags, med anledningen att vi håller på och tar oss igenom X-menfilmerna (oj vad jobbigt det lät) och såklart för att det är mysigt. I veckan hade jag dessutom två prov, och nästa vecka har jag ett till. Så skola. That's what's up. Nu ska jag på bio. Puss!
Publicerat i Skoj