Idealism sits in prison


Chivalry fell on its sword.

Jag passade på att fynda lite kläder på Monkis "superrea" idag! Det är dessa ni ser ovan på bilden. I övrigt är jag ensam hemma och tar vara på det genom att sjunga From Eden högt och falskt i vardagsrummet. Finns det nåt bättre sätt? Svar nej. Jag har dessutom lagat grekisk sallad (wow vad jag har lagat!) och tittat på på spåret! Mitt liv alltså, dör vad spännande! Men jag gillar det. (Har så mycket privilegier så vore väl illa annars.) Men i alla fall! Nu kan jag matcha loss igen! Med nya kläder! Tänkte att jag också ska göra nåt litet inspirationskollage för våren (klädmässigt då, men andra saker kanske också vore kul?). Det lär nog inte bli idag, men jag har i alla fall en ide kring vad jag kan blogga om. Måste ju också återge tågluffen färdigt (har ju den mest spännande biten kvar!) och sen kan jag ju göra en lista med tågluffstips! Så det är nog vad ni kommer få se framöver. Nu ska jag hypea nittitalsmusik inför Felicias fest nästa lördag (med 90's tema) och kolla på nån spännande serie. Puss hej!