Nya tilskott i garderoben

Jag har under en längre tid inte visat de nya kläder jag har köpt, trots att det är en av de grejer som jag ju brukar göra på den här bloggen, så jag tänkte ta igen detta nu! De flesta plaggen är från England-resan, men jag har inkluderat några från september också (hehe). Men detta är alltså alla mina nya favoritr under vintermånaderna!
Den här klänningen fick jag faktsikt i födelsedagspresent av Roos och Erika, men jag visade ju aldrig mina födelsedagspresenter i allmänhet så då kunde de väl vara med här?
 
Den här blusen fick jag nämligen också av Roos och Erika i födelsedagspresnt. Gud vad de skämde bort mig!
 
Sen köpte jag även två par glittersrumpor inför popaganda. Minns inte om jag visat dem, men de är ju så fina så tål att visas igen i så fall. De är från Monki, liksom klänningen och blusen ovan.
 
Även de här två paren strumpor är från Monki, men de fick jag av Axel i sinterklaaspresent.
 
Sen kommer här Englandresans shopping. Den här toppen (och linnet under) är från Next i Cambridge.
 
Även den här mysiga tröjan är från Next, och har blivit en stor favorit i vinter.
 
Den här söta rävtoppen är från Joy, en av mina favoritbutiker i England, (alltså inte samma som svenska Joy).
 
Den här röda toppen som jag hade på mig bland annat på jul och på julavslutningenär från Mango!
 
Jag fyndade även detta snygga Linne på en marknad för 3 pund!
 
Den här kjolen köpte jag dock inte i England, utan i Holland under Jullovet. Den är från Primark om nån undrar!
 
Den här fina sjalen har min syster tagit med åt mig från Mocambique, där hon var på semester i tre veckor under december. Nu måste jag bara hitta det perfekta sättet att "bära" den som det kallas.
Slutligen, den här mysiga fuskfårullsvästen är från H&M, köpt på jullovet, men i Sverige!
 
Och det var det good folks!
Puss och Kram.
Publicerat i Shopping
#1 / / Roos:

feeeeejna kläder du!