I'm back!

Jag är inte död, har bara tagit lite semester. Och jag tänker inte be om ursäkt. Men nu ska ni inte behöva vänta mer, utan ni ska få veta resultatet av min julkalender. Jag fick själv först veta det för en halvtimme/timme sen så ni är inte efter. Här är resultatet!

På sjunde plats med 1 poäng har vi Frida!
På sjätte plats med 13 poäng har vi Matilda!
På femte plats med 15 poäng har vi Madde!
På fjärde plats med 19 poäng har vi Felicia!
På delad andra plats med 23 poäng har vi Arne och Erika!


Och på första plats, med 31 poäng av 33 möjliga har vi ROOS!

Vinnaren har fått sitt pris, och ni var jätteduktiga allihop! Det var allt for now, I'll be back. (I just don't know when!)
#1 / / Madurk:

Åh jag kom 5:a fett coolt. Jag som typ missade massor...



Föresten du skrev allas namn. Fortsätt med det :D

#2 / / Roos:

Jag är så braaaa!

#3 / / Sebbe:

har du någon favoritaffär där du shoppar kläder? =)

kramar!