Ridning

Ja, idag red jag. Det var fyra stycken som ramlade av. Jag red svea som vanligt, Allt gick bra men hon ville inte stanna i galoppen om man använde spö. men om man inte använde spö ville hon inte fatta galopp. Men sen fick hon lite fart ( efter att jag hade dumpat spöet) Och ville galoppera lite iallafall. Utan spöet gick hon att stanna som vanligt, men spöet fick ju igång hene. Här är iallafall en bild på henne, jag tror at jag har sagt att jag inte hade nån bild på henne i ett tidigare inlägg, men nu har jag.

Här är alltså svea, hon är tinker om ni undrar.

Resten av dagen ska tillbringas i stockholm, vi åker om några minuter. Så nu måste jag dra, Ha det så bra!
Publicerat i
#1 / / a l v v s . b l o g g . s e:

Hejsan!

Har du haft en bra dag? : )

Kram,

#2 / / Roos:

Hon är ju INTE tinker. har du nånsin sett en tinker???