2010

Årets lista!

Årets band: Mumford & Sons
Årets artist: M.I.A.
Årets nyfunna hobby: Fotografering
Årets fortsatta hobby: Scrapbooking
Årets häst: Ramona
Årets hopp: 80 cm med Ramona
Årets do: klippte lugg
Årets don't: börja prata om gotlandresan när Irja är i närheten.
Årets fik: Barista!
Årets maträtt: Indiskt, Indonesiskt och Thai är riktigt gott.
Årets efterrätt: Kanske min fantastiska pepparkaks-cheesecake med vit choklad.
Årets doft: Dreams unlimited TBS, Bigarreau cherry YR
Årets klädesplagg: Min jeansskjorta från Åhléns, Mina blåa jeans från cubus + nyare plagg som min julklapps tröja (den grårandiga) och mina bruna byxor från lindex.
Årets smycke: Alla mina fina ringar och mitt halsband med ett stort peacemärke. Och kanske mitt snygga mås-halsband.
Årets köp: Kanske min reflexskärm? Har ju inte haft den speciellt länge...
Årets vill ha: Antagligen ganesha-ringen som jag ju också har nu.... Sen vore ju en Canon EOS 5D eller 1D inte heller så dumt...
Årets Layout: Inte svårt, paris-layouten!

Årets foto: Svårt att välja ett, men här är några av mina favoriter:

(Alla bilder är klickbara)

Nu får den här listan vara färdig, jag kanske gör en ny om ett år. Om ni vill får ni gärna ta den och fylla i själva och lägga upp på er blogg...
Och med det vill jag önska er ett riktigt göttigt nytt år, och jag hoppas ni får en bra nyårsafton!

xoxo


#1 / / Roos:

Gott nytt år till dig älskling och även till dina bruna yxor

#2 / / Linde:

Gott nytt år! <3(yxor låter farligt...)

#3 / / Felicia:

Går det bra om jag tar den och fyller i mina svar? jag kan ju skriva och länka att det var din. :)



GOTT NYTT ÅR SÖTNOS!

#4 / / Felicia:

Eller är det okej om jag helt enkelt bara lånar din idé lite och gör en egen "årets" lista? :)♥

#5 / / elsa:

Fina bilder bra sammanfattning :)