Valborg

Idag är det valborg, och jag har inlett dagen med forsränning, som sig bör i Uppsala. Systern min var ju med, det kan man ju inte missa liksom. Senare idag ska jag ha picknick i stan med vännerna, men jag ska nog försöka läsa lite fysik innan dess. Känner mig helt oförberedd inför provet på onsdag, och dessutom är det samma dag som vi har matteprov. Panik? Måste ju hinna färdigt med konsthistorian också... Får helt enkelt plugga hela dagen imorgon... För idag ska jag hinna med mys också!

En av bilderna pappa tog på deras übåt.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Josefine:

Nu är veckans blogg avslutad, superkul att du ville vara med! :D

Kolla här om du blev vinnaren eller anmäl dig igen:

http://klintan.webblogg.se/2012/april/vinnare-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment



:)

#2 / / Roos:

Sjükt bra bild!