Partypics

Ja, det blir lite glest mellan inläggen nu, men idag hade jag inte så mycket läxor så jag hann faktiskt blogga! Så jag tänkte blogga om... min fest!
 
Här är bilderna, observera att en del är tagna av Julia, inte alla är tagna av mig. 

Julia, vår mästerfotograf, var på gott humör!
Killarna var också rätt glada...
 
Felicia ville inte bli fotad, men Matilda log snällt...
Fina Felicia gick med på att bli fotad till slut!
Här var Jonatan lite gladare!
Jag var också glad och posade lite...
Till förrätten serverades grönsaker med dipp.
Som Tuija tyckte var gott!
Irja var också glad.

Till skillnad från Alma...
Men Erika var nog allra gladast!
Och Julia var lite hemlig...
Felicia var trött på att vara med på bild, men det var inte Erika och Klara.
Vi åt goda nötbrownies med grädde och bär till efterrätt.
Ja, jag var glad...
Likaså killarna...
Paketöppning på gång!
Fast Alex var skeptisk.
Mera paket! Det fina kortet var såklart från Matilda.
Killarna var trötta på paket, så sen körde vi scharader. Det tyckte de minsann var kul!
 
Middagen bestod av gazpacho till förrätt, fyllda tomater till huvudrätt, och nötbrownies till efterrätt. Till för- och huvudrätten serverades även sallad, bröd med diverse pålägg, och grönsaker med dipp. Självklart serverades också läsk, saft och vatten.
 
Nu tror jag ni vet allt om min fest, nästan iallafall! Och bilder på presenterna kommer.
 
Ciao!